All we had is broken like shattered glass.

was it really worth it?
was she everything, that you were looking for? to feel like a man. 
i hope you know that, you can't come back,
'cause all we had is broken like shattered glass.
känslor. tankar. tankarna påverkar känslorna. känslorna påverkar tankarna. du påverkar mina känlsor. du påverkar mina tankar. du påverkar mig. du påverkar mitt liv. mina känslor för dig, kan jag inte förklara. jag blir ledsen. jag blir lycklig.

bara du kan göra mig glad när det är du som gjort mig ledsen. du kan få mina tårar att sluta rinna. bara av ett samtal kan du få min dag att gå från dålig till att jag flyger på moln. bara du kan få mig att vilja stanna uppe hela natten, bara för att prata. även fast man ska upp tidigt dagen efter. bara för dig vill jag berätta mina innersta hemligheter.
BARA DU.

inte bara för att jag föll för dig första gången jag såg dig på dansgolvet, över ett år sen. då föll jag för ditt utseende. fan vad snygg han var. han ska jag ha. och det fick jag. jag minns dina första ord. jag minns kvällen som om det var igår. jag dansade upp dig mot väggen. du gillade det. du kom fram när du skulle gå, och sa hejdå. vi kramades. kunde inte slita oss från varandra. du frågade efter mitt nummer. vi kramades igen. du gick.. fem steg bort. sen vände du dig om och tittade på mig. du stod stilla. blicken och kepsen. jag minns det så tydligt. jag sprang fram till dig och vi höll om varandra igen. 

bakom ditt vackra utseende, finns en helt underbar kille med en jättefin personlighet. en kille som är omtänksam, bryr sig om och finns där. tröstar en när man är ledsen, tar en på allvar även fast det är fyllesnack. ringer upp igen även när man slängt på telefonen i örat på honom. ringer upp när man mår dåligt och försöker hjälpa till.

bara du får mig att känna som jag gör. bara du får mig att tänka.
bara du har fått mig att bli kär i dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0