Baby, only you can make me recover.

ligger i sängen. har legat i sängen hela dagen. jag var så värd det. och vad jag njutit. men jag avskyr min hals. den gör så ont. jag sjukskrev mig imorse. med god marginal, eftersom jag skulle börjat jobba vid 15,30. ändå blev det strul. tycker mest synd om isak. känner skuld och dåligt samvete. men, VAFAN. ibland är det synd om mig också.

jag är så trött på alla människor just nu. har stängt av mobilen. vill inte träffa någon. vill bara sitta i min säng. osminkad, okammad, mjukisklädd och lyssna på musik. tänka. skriva. filosofera och fantisera. komma ikapp mig själv. skapa nya mål.

eller bara vara. bara sakna. bara ta hand om mitt eget lilla hjärta. plåstra om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0