Cause you keep me coming back for more. I feel a little better than before.


jippi! snart är det äntligen tidpunkt för min säng, igen. jag älskar verkligen min säng. helt sjukt att jag vaknade av mig själv kl.05 imorse. försökte somna om till 06, men orkade inte. så jag klev upp tio i. sen en timme senare orkade jag inte vänta ut tiden, så jag gick till sleven och kirrade cigg. sen åkte jag till jobbet. woho!

hade hand om både alexandra, (4år) och michaela, (8mån.) vi alla tre hostade ikapp. vi tog det mest lugnt. michaela sov jättemycket. jag fick väcka henne efter tag, så hon kunde äta lite. alexandra vilade mest hela dagen. tittade på mamma mia filmen, två gånger i rad! sen kom farmor & farfar och tog över när jag skulle vidare till isak.

isaks fina två års present. ett ballt piano/trumma/saxofon-grej som blinkar.
isak var också sjuk. lite febrig och hostig. när jag kom avlöste jag isaks farmor. (mycket farmor:ar och farfar:ar idag..) isak är för det mesta allovertheplace, men nu var han utmattad. ville mest mysa med snuttis & täcke och läsa böcker och titta på pippi. när vi skulle äta spagetti&köttfärsåsmiddag ville han inte ha. så han fick hallonkräm till middag.

mitt i middagen ringde N. det gjorde helt plötsligt hela min dag. jag är fortfarande fascinerad över att han kan göra mig glad över ett litet telefonsamtal bara. han sa att jag skulle ringa honom ikväll. men jag tror inte det. för nu ska jag måla klart mina naglar. sweet dreams! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0