christmas eve, 081224.

så gulligt, min syster somnade under kalle anka igår. mamma stod i köket och grejade med maten. och jag kollade för första gången på länge, på hela kalle anka.

sen kom jonas, christin och albin. de hade varit i norrtälje på morgonen och firat med albins mormor & morfar och morbröder. alla var jättehungriga. högg in på julbordet, efter 10 minuter var alla jätteproppmätta. det blev kaffe och glögg vid granen. jag fick vara jultomte. i år igen. albin fick den häftigaste gåstolen av mamma. ser ut som en bil.

albin var vaken nästan hela kvällen. mest ville han vara naken. när han kom hade han en tomtdräkt och tomteluva på sig. han var så söt. vi tjejer satt och drack vin.. och champagne. då somnade killarna i min säng.

vid halv 1 sprang jag och christin till 7eleven och köpte cigg och chips. vi kollade slutet på armageddon och kollade i fotoalbumet från när vi var småttingar. när klockan var över halv 2, somnade alla lite huller om buller.

christmas day, 081225.
imorse vaknade jag av albin skrik och drack sedan kaffe ur min nya kaffekopp. det är en bild på albin från BB, på. ikväll är utgång. jag har jättesvårt att äta just nu. men fick i mig fyra köttbullar. måste nog hoppa in i duschen. sen ska jag ta min syster i handen och åka till lägenheten i täby.

VAD FAN I HELVETET SKA JAG HA PÅ MIG? jag mår illa. ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0