First you kissed me, and then you killed me.

juldagen, 081225.
jag och syster tog 16 tåget till täby.
en halvtimme senare ringde N och frågade vad jag skulle göra på kvällen. vi båda skulle till tegel. vi ses där, sa han, och vi la på. hemma i lägenheten runt 17, och några minuter senare var kamilla där. vi drack. sen kom carro, johanna och en till tjej jag ej minns namnet på. vi söp och begav oss sen.
det var inte så mycket folk när vi kom. men steffi var där. N är här, sa hon. jag vet, svarade jag. steffi bjöd mig på tequila shot. fan vad salt jag fick överallt. sen kom folket. det blev proppfullt. det var inte ens kul. jag och kamilla hamnade precis vid ett bråk. jag fick värsta smällen på smalbenet och kunde knappt gå. vi stod och hängde vid DJ-båset. då kom N fram. vad är det? varför är du ledsen? frågade han.

vi gick ut och pratade. gick mindre bra. sen grälade vi. sen hälsade jag och hans syster på varandra. sen gick vi iväg och grälade igen. då slog jag honom. jag slog honom hårt. hårt i bröstkorgen, precis vid hjärtat. sen tjafsade vi mer, ute vid garderoben. sen gick jag och kamilla och hämtade ut våra jackor.

vi mötte honom i dörren, han hälsade på mig med att ta mig i armen, men jag ignorera honom och drog på mig luvan och marscherade ut. jag bröt ihop utanför. jag och kamilla hade en diskution runt hörnet, en bit bort. då kom N och hans kompis. de hade också något viktigt samtal med varandra.

sen kom N fram till mig. och då "gjorde han slut". sen lämnade han bara mig där, med tårar, och sina sista ord; "ring mig om det är något." eh....va!?

jag har mått skit hela dagen. jag mår fortfarande skit. och jag hatar mig själv för att jag gråter. men jag kan inte hålla det inom mig. då exploderar jag. har ont i magen. hatar mina tankar. hatar att jag tänker överhuvudtaget. jag hatar att jag fortsätter skriva om det. hatar att jag inte kan kontrollera mig själv. jag hatar musiken jag lyssnar på. jag hatar att jag är så jävla sårbar just nu. och svag. jag hatar det.

JAG HATAR ATT JAG LÄT DIG KYSSA MIG. FÖR ATT SEN DÖDA MIG.
just nu är jag officiellt död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0