I love my phone.

but i wish you would call me.

när jag hade jobbat klart i djursholm, tog jag tåget in mot östra, för att sedan sysselsätta mig med något i en timme, för att sedan börja nästa arbetspass. de var kaos! i kommunaltrafiken. brand. så myckeet folk, överallt. och alla skulle trycka in sig i en buss. jag orkade inte åka buss med stirriga och stressade människor. så jag började GÅ.

runt 16 kom jag till isaks dagis. han var en av de 3 sista som var kvar. tyckte synd om honom. han gick runt ensam. vi gick hem i regnet och så började vi laga middag tillsammans. han är så söt. han stod vid mina ben och slet i mig. han lyfte upp armarna och sa "sitta!" han satt på köksbänken när jag stekte köttbullar. han ska jämt vara med. :)
efter maten var jag tvungen att koka en kopp kaffe. sen satt vi i isaks rum och lekte med tiny. kollade musikvideor på youtube, pratade med ted på msn och så fick isak "KLIICKA!!" söta unge. klockan 19 var jag på väg ner i trapphuset och ut i regnet igen.

jag hann inte mer än komma hem, och sedan hade jag bestämt dejt med steffi. vi skulle mötas halvvägs, i midsommarkransen. men mitt tåg kom inte. allt tack vare denna brand tidigare idag. steffi fick åka hela vägen. ja, sen köpte vi en varsin latte på 7eleven. trodde inte den skulle vara så god! vi satt och pratade i 2 timmar och sen sa vi hejdå. steffi åker till italien om 3 veckor. och är borta i fem månader! people always leave.

nu ska jag sova. för imorgon åker jag till snortan. måste gå upp ganska tidigt. christin är ju så fasansfullt morgonpigg. äntligen får jag mitt löshår. godnatt. puss.
ps. but sometimes they come back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0