I miss the sound of your voice.

tvn avstängd. tiny avstängd. mobilen på. jag låg i sängen. kunde inte ligga still. svettades. ångesten misshandlade insidan av min bröstkorg. tårarna rann. tankarna for iväg och blev till mina gamla vanliga demoner. önskade efter hjälp.

mobilen började ringa. N. min hjälte. försökte prata så han inte hörde de extra andetagen och snörvlet efter gråt. vem försökte jag lura? han hörde på en gång.
N - är du ledsen?
D - nej.
N - jag hör att du är ledsen.
D - det är inget.
N - jo. man ska prata om det. om man är ledsen. berätta.
D - men.
N - jag lovar att inte tjata mer om du bara berättar vad det är.

han är så fin.

idag, den 14 december. är det 1 år sedan vi träffades för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0