I want your body, I need your body.

 
baby, you can have whatever you like.
tisdag. 23 december. imorgon är det julafton, igen. har idag varit i täby centrum med kamilla. proppat med folk, men. fan, vad jag älskar att umgås med henne. när kamilla skulle fixa naglarna, fick jag skjuts hem av mamma och håkan. det var skönt att åka bil och slippa allt FOLK på tåget.

jag har slagit in julklappen som jag köpte till christin idag. med andra ord, sista julklappen. och imorgon ska allt rivas upp igen. längtar tills imorgon. längtar tills min lilla familj är här och myser tillsammans. gosa med albin. ♥ första julen som jag inte firar med pappa och mamma tillsammans. men på annandagen ska vi fira med pappa.

nu ska mamma och jag käka lite middag.
baby, you're the best part of my day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0