I'm so glad you called I just needed to hear your voice.


på min 'lunchrast', var jag uttråkad. stod ute och rökte och ringde helt plötsligt till N. var precis på väg att lägga på när han svarade. vi pratade lite. han frågade om han kunde ringa upp om ett tag. det var lika bra, jag hörde att baby vaknat.

klockan 15 gick jag från villan i djursholm, för att åka till nästa pass. då ringde petra. jag satt mest och dog på tåget. var jättetrött. hade halsont och magont. ville åka hem. men tog mig ut till stora essingen. hämtade frida på fritids. och sen gick vi hem.. och. kopplade in singstar. och sen sjöng vi. för full hals. O. M. G!
mitt i en låt, och 4 timmar senare efter mitt samtal, så ringde N. han satt på tåget för att åka hem. söt. han kom ihåg mig. tänkte på mig. och ringde. han är så trög ibland.

nu sitter jag i min säng. jag har varit hemma i 3 timmar. och strax måste jag slockna för att gå upp tidigt imorgonbitti och åka tillbaka till djursholm igen. men jag tycker om att vara där. jag tycker om den där familjen. och baby är ju så söt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0