Me and you in here together are perfect.

igår var det fredag den 19 december. jag bjöd min syster på lunch här hemma. jag lånade ut min ipoddi till henne. eftersom lisas är sönder. visst är jag snäll! ja, och sedan mötte vi upp pappa i stan. vi shoppade julklapp till mamma. sen köpte pappa massa julklappar till oss. jag kände mig jättebortskämd. my best daddy.

var hemma vid 17, slog in julklappar. sen var det bara att fara iväg till liljeholmen för att möta upp malin. vi köpte sprit. groggvirke och åkte sen hem. dusch, middag och musik. kamilla kom. och sen knatade vi fem trappor upp till ballen. 3 andfådda rökare. efter någon timme eller så, kom linda också och gjorde oss sällskap.

hipp som happ, bar vi iväg mot täby och till tegel. vi hade så sjukt kul på tåget. jag kan inte minnas hur vi kom på det, men vi vinkade till hasse aro i övervakningskameran. och skitkul var det. folk måste verkligen ha hatat oss. högljudda var vi också. skrattade!

vi var framme i täby runt tio över 01. det tog lite tid för oss att komma in, för vi bökade runt vid bankomaterna för att få ut våra pengar, men det blev lite problem. innan vi ens hade kommit till entrén, så ringde N. han ville möta mig nu, nu, nu. så jag lämnade tjejerna och mötte honom vid tunneln under roslagsbanan. söta fyllegris.

vi pratade ett tag, han värmde mig i sin jacka, vi höll om varandra och pussades. sen kom det en liten tant. hon ville komma in i centrum. N försökte förklara för henne att klockan var 02 på natten och att centrum inte öppnar förän kl.10. hon förstod inte.

tant - jag måste komma in här.
N - det går inte. det är låst.
tant - var är dörren?
N - det här är dörren, men den är låst. du får komma hit imorgon.
tant - kan du öppna dörren åt mig?
N - nej, jag kan inte. dörren är låst. det går inte att komma in i centrum.
tant - hm. mhm..

tanten börjar vända och gå små steg bort igen. så tittar hon på mig och sen på N.
tant - vilken vacker flicka du har.
N - ja, visst är hon vacker.
D - HAHAH.

vi tog taxi hem - efter hans vilja! han ville fyllakäka på macken också. sen hem. upp för alla trappor och sen myste vi ner i sängen. efter två minuter låg den lilla grisen och snarkade mig i örat..jag försökte väcka honom genom att bita i hans haka, men han var omöjlig att väcka. och jag kunde inte somna.. så jag låg och lyssnade på alla hans ljud, och tittade på honom. kliade honom i huvudet och pillade i hans hår. han höll i mig hela tiden. antingen med en arm runt om, eller ett ben uppslängt på min höft. tryggt & mysigt.

mer, kiss and tell stories hamnar inte här. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0