One pair of candy lips, and your bubblegum tongue. uh uh.


vilken fin onsdag. om 21 dagar / 3 veckor är det julafton. haha, finns det någon som inte är stressad över julklappar och allt annat stök? när ska man hinna det?

jag och alexandra spelade candy land idag. det är ett gulligt och väldigt okomplicerat spel. jag blev lite småsur över att alexandra vann varenda gång. okej. en gång vann jag. men bara för att jag fuskade. :| otur i spel, tur i kärlek? HAHAHAHA. not in this life..

efter lunchen försökte jag få småttingarna att varva ner lite. det gick inget vidare. michaela rullade runt på golvet med sina leksaker och alexandra skulle absolut testa mammas nya marc by marc jacobs pumps. jag satt i soffan och tog kort. haha. jag gillar mina ögon.
nu ska jag äta en mozartkula och dricka julmust. sen ska jag kolla på tv3 tills jag somnar. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0