Stop right now!

hey you always on the run, gotta slow it down baby, gotta have some fun.

jag har ont i öronen. men det känns som hostan är på väg att försvinna. det är skönt. halvligger i min säng, halvkollar lite tv och har två tända ljus i fönstret. det är mysigt nu. eller, hela den här helgen har stått i mys-faktorn.

i lördagskväll var vi på bio. pineapple express. så jävla bäst. se den! mitt i filmen ringer PETRA. petra, petra är i sverige igen. 3 månader och 1 vecka senare. när filmen var slut, vet jag inte riktigt vad vi sysslade med. vi tog tbanan till gamla stan. bytte till gröna linjen mot hässelby. hoppade av i rådmansgatan. gick en hållplats tillbaka till hötorget. gick ner och tog tunnelbanan igen. åkte till fridhemsplan. tog bussen till hornstull.. (vadå om-, omväg?)

vi sprang upp till min lägenhet, jag hämtade lite kläder och pillade lite på nya tiny datorn. sedan gick vi till tbanan och åkte till liljeholmen. tog bussen till älvsjö och kom hem till linda. chillade ner oss i soffan och kollade film. vid 3 gick vi och la oss. haha. linda hade högläsning i sängen för mig och malin. och vi stängde ut katten från sovrummet. :)

idag har vi bara chillat.. kollat en till film. haha. jag undrar hur många filmer vi sett de här senaste dagarna. typ sex eller sju stycken. det är ju verkligen bra jobbat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0