This is a story of love and compassion.



min sista dag i djursholm. idag. under 2008 iallafall.

när jag gick från tåget, och var på väg till villan imorse och i mörkret. så kom mamman i bilen. hon tvärnita när hon såg mig. stannade, hoppade ur bilen. sprang till bagageluckan och öppnade. där satt alexandra och jacob. sen kramade hon om mig. sen hoppade jag in i bagageluckan och kramade barnen. vi sa sorgligt nog hejdå.

hemma i villan fanns pappa och baby. när jag kom in fick jag ett paket, inslaget i NK-papper. och en kram till fick jag. när pappan gått och baby sov. så öppnade jag paketet. jag fick ett hjärta! hur fint var inte det? känner mig ledsen, samtidigt som jag känner mig så glad för att de verkligen visar sin uppskattning. min favoritfamilj!


den här dagen är ännu mera speciell, för jacob fyller 3 år idag. han blev jättegenerad när jag sa grattis till honom. haha, och gömde ansiktet i händerna och började fnissa.


nu ska jag leka med baby. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0