Tuesday, work, baby and tiny.

tisdagmorgon. klockan är lite över halv tio och jag sitter i ett kök i djursholm och dricker kaffe.. det här är mitt jobb. jag började för 1,5 timme sen. har gett baby morgongröt och nu sover hon. hon brukar inte vakna förän vid elva. så jag har 1,5 timme till innan jag måste göra något. vilken tur att jag tog med mig tiny idag.:)
har pratat med N två gånger idag redan. och jag gick upp för 4 timmar sen. han lät jättesur imorse, när klockan var runt halv 8. han var trött och det var trångt på tåget. för det satt någon mittemot honom så han fick inte plats med benen. hahah. han ringde nu igen, för tjugo minuter sen. och berättade om igår och malmskillnadsgatan.. HAHA.

nu kollar jag på pineapple express på youtube. you gotta love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0