what we did do in 2008.

i slutet av december, 2007, började jag, kamilla och malin hänga i täby. på tegel och blev tegeltrion. riktiga tegelhoror. jag träffade N, och det är lite av vad som präglat vårt 2008. det här gjorde vi. bra eller anus. vem vet. vem bryr sig. kul hade vi i alla fall.

januari 2008:
direkt efter nyår, var vi tillbaka på tegel. helg in och helg ut.


februari 2008:

träffade min bror på fyllan, på tegel. och han berättade att han skulle bli pappa. jag skulle bli faster! jag jobbade fortfarande på warner music.


mars 2008:

jag drack öl med min pappa. och kollade när han kompis dj:ade på ett hotell. sen lekte jag i lekparken i täby med kamilla. trillade av gungan och slog i huvud och rygg - när jag försökte rädda ciggen och ölen. tappa bort busskortet. och fick tillbaka det av en underbar josephine. började ett nytt jobb, gick inte tillbaka efter första dagen.


april 2008:

vi lärde känna gustaf. efterfest med bulgur och linssoppa! träffade christins familj, för första gången i norrtälje. vi fick veta att det var en pojke i christins mage. petras första kväll på tegel. lillasyster hade studentskiva, sjukt kul kväll! steffi sprang sönder en glassdörr på tegel! haha! steffi hade studentskiva! jag skaffade nytt jobb :)


maj 2008:

grillkväll på ballen! satt där i 6 timmar. amazing! blev kär i rosa pantern. drinken. började mitt nya jobb, med baby alice. blev sjuk. många ölar i solen på snaps, med petra. petra, jag och kamilla drog till tegel och kollade på nordman. petras kommentar; "denice, jag kan dö lyckligt nu!" LISA TOG STUDENTEN. jag och kamilla åkte flak. woho.


juni 2008:

började jobba hos frida. jag och kamilla började umgås nästan varje dag. petra tog studenten! träffade min kusin ludvig på tegel. var längesen jag såg honom innan dess. firade kamillas syster zibas 29årsdag. hade en liten sommar-flirt. fick ny mobil.


juli 2008:

jag och kamilla fortsatte att hänga nästan varje dag tillsammans. smsade väldigt mycket med N. gjorde slut med sommarflirten. jag, kamilla och paola tog årets första dopp vid långholmen. kaallt! hata sjögräs. haha. N började ringa ofta. kamilla och jag åkte till tukki tillsammans. turkiet. i love.


augusti 2008:

mådde dåligt i början av månaden. N och jag ringde varandra var och varannan dag. jag och madde träffades igen efter flera år och gick på bio. började jobba hos min favorit familj i djursholm. jag, petra och malin hade vår sista kväll tillsammans innan petra drog till thailand. bråka med N.


september 2008:

började jobba hos isak. gick på teater med min moster. inte träffat henne på flera år. mysigt! blev sjuk igen. gick på dop i djursholm. la ner min gamla blogg. skapade en ny. JAG BLEV FASTER! albin föddes.


oktober 2008:

var på skansen med mina djursholm-barn. mysigt. ett årsdagen för mormors dödsdag. sakna. kontakten mellan mig och N togs upp igen. myste mycket med albin. jobbade och jobbade och jobbade. jag och kamilla hängde på café opera. de kaklade om vårt kök.


november 2008:

jag fyllde 21. the world worst hangover. i wanted to diiie. blev sedan sjuk igen. malins jacka försvann på metro. gah! jobbade på i djursholm. ellen och anneli bodde hos mig en natt. trångt! :) N ringde en fredag och frågade om han fick sova hos mig. malin och kamilla fyllde 20!


december 2008:

N och jag ringde mycket till varandra. tog hand om sjuka barn på jobbet, när även jag var sjuk. fick en ny tiny-dator. jag och christin kom varandra allt närmare. min sista jobb dag i djursholm hos favoriterna. sov tillsammans med N. mysigaste natten. julafton med albin. juldagen, kaos. sjuk. och nu är det nyår. party!


slutet på en underbar epok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0