21 years and 2 days old.

haha. hej! nu är jag 21. (och två dagar!) jag vet att jag fyllde år i lördags, och att det är måndag idag. men jag kan ju säga att jag festade på ordentligt i lördagskväll med mina tjejer. jag vaknade ju på lördagsmorgonen med feber, ont i halsen och öronen. men jag knarkade ipren och taggade till.

det fick jag ångra i söndags (igår) när jag vaknade. spydde som en räv. sen har jag sovit i 24 timmar. är fortfarande hemma hos pappa. jag kunde knappt röra mig igår. nu börjar jag väl kunna gå, men är fortfarande helt öm i hela kroppen.

ska vila lite till nu, och se om jag orkar åka hem idag. jag vill ju faktiskt jobba imorgon. hos min djursholmfamilj. vill inte ligga hemma och vara sjuk mera. men tack för i lördags tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0