Can't breathe, when you touch my sleeve.

butterflies so crazy.

klockan 07 gick jag över övergångsstället utanför mig. det är en av de tio farligaste korsningarna i stockholm. det märkte jag imorse. det var grön gubbe och de gående har förträde. en bil stannade, men taxin bakom stannade inte, så den körde rätt in i bilen som stannade för min skull. ääh, bra att skapa bilolycka på morgonen ;)
ja, vid 08 var jag i djursholm igen. och familjen åkte iväg. jag och michaela skulle äta frukost men redan där blev allt snett.. sen grät hon mest hela dagen. ville inte äta, inte sova, inte leka. bara gråta. efter ett tag hade jag ganska ont i huvudet. och trött. men det var bara att åka iväg för att hämta isak på dagis. vi hade kul.

när jag slutat för dagen, efter 10 timmars arbete, och är på väg hem till steffi för att äta middag. märker jag att jag fortfarande har isaks snuttefilt i jackfickan. ooops! det var bara att ringa isaks mamma och förklara. men det var lugnt, han hade reserv. phew. måste komma ihåg att ge tillbaka den imorgon!

haha, det blev kyckling och potatissallad hemma hos steffi. det var jag, steffi och lisa. vi skulle kolla på film. den med patrick dempsey. vi stängde av ljudet efter 17 minuter och satt och snackade, rökte och snackade mera. när det var fem minuter kvar satte vi på ljudet igen och grät till slutet. eller ja, asgarvade och låtsadesgråta. then we went crazy!
jag är heelt trött nu. jag gick ju upp för 19 timmar sen. måste kanske försöka sova. om jag lyckas somna.. och imorgon vid lunchtid kommer ellen och anneli till stockholm. wooho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0