Happy B-day to me!

nu kör jag en genomgång av det jag kommer ihåg från lördag, den 1 november, 2008. det började med att mamma kom in och väckte mig på morgonen, med kaffe och smörgåsar på sängen. sen åkte hon iväg till norrtälje och tog hand om sin lille sonson, albin. jag låg kvar hemma. tog det lugnt i sängen med vatten och ipren. sov lite då och då.

hoppade in i duschen och klädde på mig, för malin och kamilla kom vid 16-tiden. då lagade vi tacos och kamilla fixade extremt starka vodka-drinkar. vi åt och vi drack. och pratade skit. sminkade oss och bytte om och taggade till. vi svirade om till ytterkläder och åkte till täby. hem till min syster, där steffi och lisa befann sig. drack ännu mera och efter ett tag gick vi till tegel.

där blev jag grattad av kristin, malin.r, elin, stephanie, sara, gustaf, patrik, flander, oskar, kalle, stoffe, hampus, adde, hampus, vakterna naabil & kenneth. (han är snygg.) sen kommer jag inte ihåg mera. där inne på tegel blev det nog ganska mycket dricka. eller jag vet inte - jag har inte vågat kolla mitt konto än. höhö.

vet att jag kom hem vid 05. (vafan?! det tar max 10-15 minuter att gå från tegel. och tegel stängs 3.) vad tog 2 timmar? aja. jag och malin däckade i vardagsrummet. jag hade gjort en varsin toast, men sen somnat i soffan efter en tugga. när jag vaknade några timmar senare gick jag och la mig i pappas säng. sen efter några timmar började jag spy. sprang och spydde i flera timmar. sen kom pappa hem och gav mig ipren och bäddade ner mig.

mår bättre idag, haha! har inte spytt, har inte feber direkt, men hostar och snyter ut 2 ton snor i taget. ska chilla lite och se om jag orkar åka hem till söder senare idag. jag vill jobba imorgon! ska se om jag kan äta lunch utan att få upp det.
 
haha, sen hittade jag massor av en-kronor i min jackficka idag. varför har jag typ 30 en-kronor där? vad gjorde ni andra under halloween helgen? :)

ps. 3 november idag och 3 år sedan carl-hampus dog. rest in peace, kusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0