I cry and cry. Why, oh why?

jag har jättejätteont i huvudet efter allt gråtande. jag orkar inte.

jag började nästan gråta på t-banan hem från jobbet. det är jobbigt att sitta själv och gråta där. så ensam och utlämnad. när jag kom hem var jag ledsen. ett samtal senare med N och jag var jätteledsen. ville kasta allt som fanns omkring mig. förstöra allt. försökte få ut ilskan med att slå en kudde hårt i väggen, om och om igen. hamnade i sängen. grät. och grät. mamma kom hem och hittade mig med svart mascara under ögonen och tårar som sakta rann ner för kinderna. ord hjälper inte, då kommer mer tårar. men kramar går bra. jag fick ont i huvudet. la mig ner och kramade min kudde. mamma la sig bredvid och höll om mig. mera tårar.

mamma hämtade upp texasmat till mig. jag kunde inte äta. hade ingen aptit. mådde bara illa. gick tillbaka till sängen och somnade. vaknade 3 timmar senare. inte lika ledsen längre. men fortfarande sårad. vaken med ett hjärta som förblöder. hans ord ekar i mitt huvud. var tyst!

tårar svider i ögonen. tillräckligt utmattad för att falla i sömn. igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0