If I were a boy, I think i could understand how it feels to love a girl.



min syster kom hit vid sex och då gick vi till ica och handlade mat till kycklingtacos. jag vet inte, men jag mådde inte så bra av kyckling. sen satt vi och kollade på idol. lisa blev helt förälskad i robin.b. hon var bara tvungen att skicka iväg ett sms för att ge honom en röst. nejdå, jag är inte förälskad i robin, han är ju för sjutton bara sjutton? han är iaf född 90. haha. HAN ÄR BARA ETT LITET BARN!
 
och sen ringde malin och ville att jag skulle komma till aga's klubb, på metro. klubb splash. jag ville och jag ville inte. men malin ringde och peppade mig, så jag klädde på mig lite snyggare kläder och tog tunnelbanan till skanstull. där var malin, rebecca och lina. det var faktiskt kul, men jag är ju inte frisk än. så jag blev inte långvarig.

det blev bara några öl och lite dans och sedan lite snack. haha, men vid halv 2 när jag upptäckte att min garderobslapp var borta, fick jag lite ångest och ville bara hämta min jacka. såg i huvudet hur min jacka försvinner ut ur klubben, med hemnycklar, busskort, leg och kontokort.. men den hängde kvar där och jag fick tillbaka den!

jag pratade med N idag.. jag kan verkligen inte rå för det. men jag är kär i den killen. jag älskar att bara höra hans röst. när han mjuknar upp på rösten och säger "hej.. :)" eller som när vi lägger på och han säger "puss puss puss!" inte bara en gång. flera gånger! :) åh. kom hit :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0