If you see the wonder of a fairy tale, you can take the future even if you fail.



igår kom jonas med lilla albin
och lämnade honom hos farmor. farmor och albin skulle iväg på kalas vid södra station. han hade tydligen fått all uppmärksamhet på kalaset, även fast det fanns en till baby där. här är albins arga tvilling, argbin.. sssssch!
malin kom lite senare. vi drack öl, eller jag snodde malins öl och drack upp den innan hon märkte något. huha. sen drack vi en bacardi raspberry drink. och sen tog vi bussen mot kungsholmen. och åt på restaurang för att fira kamilla som fyllt 20.
när jag kom hem, låg albin och sov i sin vagn. han såg så söt ut, jag ville lyfta upp honom och gosa. men då skulle han säkert börja skrika. så jag la mig i sängen och somnade, skitfort. några timmar senare vaknar jag av bebisskrik. mamma kommer in och lämpar av albin i min famn och nappflaskan. det var gosigt.
vid sju imorse gallskrek han också. jag är helt slut. men när han väl är nöjd så spelar det ingen roll, för han är så underbar när han skrattar och ler. albin, mitt lilla hjärta! ♥ ♥ ♥

jag tror att albins mamma och pappa är påväg från norrtälje nu. det är ju första advent, så vi ska baka pepparkakor och tända det första ljuset. (lagom bra att snön är borta idag. BULL!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0