It took the death of hope to let you go.

tidsoptimistiska denice åkte till centralen imorse (närmare 13), för att möta upp, anneli, ellen och deras kompis malin. de är på slipknot konserten på hovet ikväll. och de ska slagga hos mig inatt. innan de åker hem till borås imorgon igen.. snabbvisit. 25 timmar liksom. vi skiljdes åt vid 15, när jag skulle åka till jobbet och de gick till systemet.
det var väldigt kort jobb idag. 2,5 timme senare och jag var på väg hem. jag och mamma möttes utanför porten och klev in hos kecke och tog med oss mat upp till lägenheten. kocken och kecke. så mysiga! :D älskar att hänga där nere när de är där. så nu är jag mätt också.

nu ska jag bädda åt tjejerna i mitt lilla rum. fatta att vi ska sova fyra pers här inne. eller. ja. jag, malin och petra har ju alla tre sovit i min 120 säng. men anneli och malin får dela på min säng. jag och ellen delar på dubbelbäddsoffan. det är trångt och det kommer bli varmt! får se om vi lever imorgonbitti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0