Nobody puts baby in a corner.

denice - helvete! jag försov mig!
malin - försov dig inte! balle!
denice - jag hann till tåget. men ser ut som en balle!
malin - snyggt..

jag hann inte med frukost hemma, så jag åt frukost i djursholm. jag körde på det gröna temat. när michaela vaknade, satt vi i soffan och bråkade om vem som skulle få leka med hennes rosa sko. sen hände bajs-attacken! jag har berättat om det för de jag alltid pratar med varje dag. men tänker inte skriva ut denna händelse i bloggen. ni vill inte höra.
när michaela sover en andra gång kan man ha lite långtråkigt, då kollar man på filmen borat.
och ritar fina teckningar med fina budskap.
efter jobbet, fick jag skjuts av mamman till tunnelbanan, och sedan mötte jag upp min syster i staden. vi köpte 19års present till steffi. hon fyller imorgon! :) sen kom malin. vi alla köpte en varsin latte på espresso house, sen shoppade vi! lisa handlade på blue fox. malin handlade på onoff. jag handlade på gina tricot. har nyss färgat min systers hår. knallrött!

nu vill hon gå till 7eleven och köpa chips. hon ska sova här inatt. och imorgon är jag ledig. jag lär ju vakna innan 06 iaf. bara för vanan. halv 18 ska jag vara i hässelby. orkar inte.

men nu gick vi, tydligen. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0