One bed and two coffees.

i might need you to hold me tonight.
i might need you to make the first stand.

jag kan ju meddela att jag fortfarande är sjuk. suck.

orkade helt enkelt inte ligga i sängen. så jag gick upp och kokade kaffe och satte mig vid datorn. jag är nu inne på min andra kaffekopp. hostar som bara den. snyter mig om och om igen. min näsa ser ut som rudolfs. rudolf med den röda mulen. svider gör det också. det känns som jag är sjuk var och varannan månad. why?

jag blev glad när jag såg på text-tv imorse, när det stod att obama blivit president. yes, he can! barack obama - he can! ehm, ja. mer än så hade jag väl inte att säga. är inte så insatt. ush, vad jag låter IQ-befriad nu. men skitsamma. hej'å'hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0