Or I'll just hug you to death?

jag sitter och funderar på om jag åt någon lunch idag.. tror inte jag gjorde det. men det var nog en brunch. har för mig att jag gjorde äggröra och la de på två mackor. jaa, men det gjorde jag ju. gott var det också. ja, det kommer jag ihåg nu. sen mötte jag malin på tunnelbanan. vi åkte till stan för att fönstershoppa (inte shoppa - för då hittar man aldrig något.)

men jag hittade något. jag hittade de där skorna jag velat ha ett tag nu. de är jättefina och de var på 30% rea. jag ville ha de så mycket, så jag satte på mig de i affären direkt efter jag betalat de. ååh. jag älskar dem. nu vill jag gå ut hela tiden. haha. sen köpte jag och malin en varsin gummiklocka från ur&penn för 20 spänn. :D jättefula!

jag har inga pengar kvar och lönen kommer först om 12 dagar. 2 helger. hur ska detta gå?

ja, vi kindpussades vid 19 och sen tog jag tbanan hem. hemma var min syster och sov på mammas säng. sen ringde mamma och frågade om vi ville ha glass till kaffet. mamma och H kom med glass och kakor. jag åt ingen glass, för mamma hade glömt köpa med mina cigg. så jag gav mig ut i mörkret med mina nya skor! :)

jag ringde N när jag gick hem. men han svarade inte. då blev jag lite butter, men 2 sekunder senare ringde han upp mig. haha. han är ju något speciellt. han är så rolig och underbar. han berättade återigen om sin brorson. (okej, jag snackar väl mycket om min brorson också..) hans brorson är 7år och kär. olyckligt kär. han hade ringt N idag innan han skulle sova och frågat vad han skulle göra. HUR GULLIGT SOM HELST!

sen sa N att jag måste börja ringa honom. jag tycker det känns som om jag ringer och terrar honom hela tiden. :p mer vill jag inte berätta. för nu ska jag kolla på 2 and ½ men på trean. och imorgon ska jag till djursholm och leka med alexandra och jacob! MYS. och sen ska jag träffa mina tjejer. kääääärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0