PS. Do you love me?

runt klockan 16 idag tog jag min syster i handen och åkte hem till söder. jag höll på att hosta sönder lungorna på tunnelbanan. steffi ringde också. så hon tog nästa tunnelbana och åkte efter oss. ett tag senare kom hon också till lägenheten. vi kokade kaffe och jag drog på mig en mössa. sen satte vi oss på balkongen och pratade om helgen och diverse annat.

steffi var sedan tvungen att åka och jag hoppade in i duschen. ja. på ren svenska hade jag ju faktiskt inte duschat sen på lördagen. och ja sen legat sjuk i några dagar. man känner sig inte hundraprocentigt fräsch. jag kände mig också friskare när jag var klar i duschen. och sen huxflux kom mamma, jonas, christin och albin. (♥ ♥ ♥ ♥)

mamma lagade köttfärsås och färsk pasta till alla, utom lisa som satt och matade albin. (han äter specialmat för kolikbarn och christin ammar inte.) vi andra mumsade i oss middagen snabbt och sedan skyndade vi oss i väg till ett köpcentrum. där lisa och hennes bästis kristin jobbar. vi fick gå in efter stängning och köpa kläder. det var ju helt bäst. haha, jag vill alltid att affärerna ska göra så när jag ska köpa kläder.

♥ albin och albins mamma christin. ♥

eftersom jag är sjuk, orkade jag inte testa massa jeans, så jag köpte mig en höstjacka istället, kostade 999:- från början, men var nu på rea för 100! ganska så nice! ;) men nu har jag så ont i halsen.. måste sova. måste bli frisk. vill jobba!! :)

ps. i love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0