And I just can't take these tears.

i hate this part right here.

på fredagseftermiddagen var jag i djursholm och lekte med sötungarna. jag och alexandra satt på övervåningen och fikade med cupcakes & te. de var gjorda i tyg. helsöta!
medans C, alex & michaela, åkte iväg till badhuset för simskolan, så stannade jag och jacob hemma. från att det hade varit liv i hela huset med, 3 barn som pratar och leker, mamman som står i köket och bakar morotskaka (luktade så gott!) så var det en stor skillnad, när jag blev kvar där själv med en liten 3åring som bara sov. det blev TV för mig..  :) 

när arbetsdagen tog slut, satte jag mig på roslagsbanan till östra station. då hade jag inte rökt på 26 timmar. och var sjukt röksugen, så jag förstörde för mig själv. gick och handlade ett paket marlboro light. sen satte jag mig på tåget hem.. väl hemma var det bara att slänga i sig lite middag och hoppa in i duschen, sen skulle jag åka och hämta lite alkohol.

hemma hos k's mamma blev jag kvar en lite för lång stund. hehe, men det var ju så trevligt. det är det alltid. vi drack en öl och pratade. men sen var jag ju tvungen att resa mig för att åka och möta hennes dotter, kamilla. haha, älskade milkis. men när jag ändå var ute i hägersten, så ringde jag stephanie som bor där. så hon mötte mig och följde med en bit på vägen innan hon åkte och mötte en kompis på fridays.

jag och kamilla gick på förfest en våning upp i mitt hus. där var det massa alkohol och alkohol-fyllda människor. haha. men det var kul! någon timme senare tog kamilla, jag, kalle & sebbe en bulle in till kungsträdgården där vi mötte stephanie och hennes kompis. de skulle till viper. hehe, men vi bangade det. så de gick själva.

vi fick två till killar i vårt gäng. john & micke. men vi lämnade alla våra killar där utanför T.G.I fridays. haha. jag och kamilla gick istället till cafe opera. kom in på några sekunder. haha, och det var ju tack vare, T. när jag och kamilla lämnade cafe opera möttes vi upp med john & micke igen. kalle & sebbe var försvunna. det gick rykten om att de åkt hem. haha!

vi fyra drog en efterfest på vindsbalkongen. och kamilla stod för underhållningen, med ljudeffekter. HAHA. medans jag, micke och john diskuterade saw-filmerna.
och idag mår man som man förtjänar. mamma kom in och väckte mig vid 13. "denice, klockan är ett nu.." ja.. låt mig sova. tänkte jag. jag orkade inte prata, mitt huvud gjorde så ont. haha. mamma hittade en polkagriskaramell i mitt hår. var kom den ifrån?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0