Beautiful like a sunday.

vi tog bussen upp till norrtälje idag. jonas kom och hämtade oss vid stationen. :)

se vilket vackert barn, min storebror har skapat med söta christin. han ser ut som en liten groda när han ligger och sover på jonas. haha. lilla grodan!
jag och lisa gick ut på en rökpaus. lisa i jonas stora skor och jag i christins pyyttesmå 36:or. jag har min nya halsduk på mig. den är helt fin. vi delade på en colaburk också.

sen fick jag hålla i albin. jag dör. titta hur hårt han håller i min tumme. fasters lilla hjärta.
nu är vi hemma. jag bjöd mamma på restaurang idag. det var snällt av mig. annars kollar jag på "se upp för dårarna" som går på 4:an. och pretty woman, går på 3:an.. :/

jag måste göra en grej, sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0