But I didn't really want him..

fyfan, vad illa att må såhär dåligt efter en alltså, lugn kväll.. med alkohol. klockan är liksom tjugo i 16 och nu börjar jag komma till liv igen.. congrats till mig.

jag fattar inte riktigt vad som hände igår. när allt folk hade samlats så började det ösregna. det var inte kul. efter lite om och men, så proppade vi in oss i lilla röda bilen och åkte ut till hägersten, där vi fick tak över huvudet och fortsatte dricka. när vi var på väg därifrån tog jag och J en varsin cigg. han tände min och jag tände hans. på skämt.

men han började hålla om mig. sen började han kyssa mig, flera gånger. och ja, jag var lite full. så jag råkade väl besvara några kyssar. men jag har faktiskt ångest idag. och mer vill jag inte skriva. för det känns inte riktigt ok. måste annars säga att håkan och malm var änglar igår. och laura också. tack.

nu glömmer vi det, för nu måste jag göra mig klar. ikväll är det trion hos kamilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0