I think I have a problem.

i think i think too much.

nu ska jag kolla på reign over me (inte för att jag kommer hinna se klart den..) och är inne på min tredje kaffekopp. jag är nästan redo att åka och jobba. mamma sa något om att vi skulle riva kökskaklet ikväll. vi har nytt kakel stående i hallen. jag antar att mammas pojkvän håkan kommer vara här och hjälpa till. jag vågar inte banka sönder kaklet. kommer säkert sluta med att spis och väggar och allt går sönder.. :|

min storebror kommer till stockholm idag igen. med lilla albin så klart. imorgon träffar jag isak igen. på torsdag ska jag vara i djursholm med de tre söta barnen. på fredag också. på lördag ska jag jobba kväll-natt hos en ny familj.

...måste fixa något mer som jag kan se fram emot. den här veckan känns ändå lagom tråkig. typ vardagligt. som allt är likadant. något nytt på gång? nya människor, nytt påhitt?

certaines amitiés peuvent vous sauver.
let in the unexpected.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0