I'll write you a lovesong.

nu är snart söndag slut. mensvärk på G. det stämmer. jag kommer då bli PMS:ig. tyvärr.

mamma var i norrtälje idag och gick på barnvagnspromenad med sin sonson, albin. maw. så sött. jag var i täby C och träffade kamilla & adde. mötte min kusin ludvig i rulltrappan. han är hemma från göteborg några dagar. det är alltid så kul att se honom. jag blir så glad i hjärtat då. och ja, senare kom min lillasyster också.

jag och lisa åt vår favorit mexicanpaj på coffee corner och träffade kalle & malins mamma maud. hon är så rolig. haha. vi tog sen roslagsbanan.. då var stephanies f.d granne där. hon kallar honom för, al Quaida. han har tydligen psykiska störningar och går på crack. jag tyckte han var lite obehaglig. han stirrade så mycket.. aja.

vi åkte hem till mig och kollade på hål i väggen. vi hejade självklart på joe, alvaro och benke men blev sura när de inte fick vinna, när det var obvious att de vann. egentligen. nu har hon åkt hem och jag kollar på en film som heter suburban girl.. blir inte roligare än så.

eller som barnen på tunnelbanan; COOLA BANANER. they went bananaz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0