Instead I lost the heart I gave away.

innan jag skulle åka till jobbet idag. mötte jag cornelia i porten. eller, ja. hon kom inte in. hon har varit borta i 3 veckor och glömt bort koden. så jag påminde henne om den och hon knappa in den i mobilen och sen fick jag hjälpa henne in med väskorna och det. hon är trevlig den där lilla cornelia.

haha. frida och jag hade jäkligt kul tillsammans idag. vi hängde hela tiden. hon lekte inte med någon av sina egna kompisar. istället tvingade hon på mig en pytteliten mössa, för att sedan bygga en turban på mitt huvud utav min egen halsduk. JÄTTEFINT. grannarna skrattade åt mig. ena grannen frågade; "are you going do to a show... or...?" haha och sen gapskrattade hon. tack, frida, tack :p
ja, direkt efter jobbet tog jag ettans buss till fridhemsplan, där jag mötte paola. på den bussen satt carina, från big brother 2006. hahaha. hon satt och snackade i telefon, på norska. och sen gjorde hon en sån där pinsam sak som man själv råkar ut för ibland. samtalet bryts.. vad gör man då för att hålla minen? hon verkade bli lite generad. haha. jag känner mig alltid dum. ska man låtsas säga, "aamen, hejdårå.." ? eller?

jag och paola traskade runt lite på fridhemsplan, sen knata vi ner vid tunnelbanans pressbyrå och köpte något varmt att dricka. paola tog som vanligt oboy, jag tog latte. när vi kommer upp från underjorden igen och börjar gå mot city. då kommer petra mede (gillar inte henne!) och björn gustafsson gående. haha, björn. så söt.

men när jag och paola var borta vid kungsgatan och hötorget, så ringde mamma och berättade att det var herr-besök hemma hos oss. jonas och lilla albin. så jag fick ganska bråttom hem. förlåt, P. så idag har jag gosat med min lilla brorson igen. söt, söt, sötast.
måste verkligen se till att komma i säng snart. ska ju upp tidigt imorgonbitti. på ren svenska, runt 06.30. men jag sitter ju och äter B&J, vanilla toffee crunch. inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0