Intimacy. Honesty. Commitment. You. Me. Us.

wiho, piccolo ringde mig igårkväll :) haha, vi har alltid lika roligt när vi pratar i telefon. den jäveln åker till thailand på fredag. dagen innan my big day. men han skulle tänka på mig medans han tog en drink på lördag. ja. sen försökte jag sova. men den där kaffekoppen gjorde sig påmind. jag kunde verkligen inte somna.

försök till att somna:
dricka mjölk, röka en cigarett, läsa flertal kapitel i min bok, kolla tv, läsa mera bok, lyssna på honom, dra på en ögonmask, blunda, sluta tänka/planera.. det gick inte.

idag har jag bara duschat,
sprungit ut och köpt cigaretter, ätit en gurka till lunch, läst bok, hoppat runt i lägenheten och sjungit med i mp3n. tur att jag ska på bio ikväll. step brothers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0