Me and my girls.

med tjejkväll. hemma hos kamilla. det tog en stund att komma dit bara! malin började 17 i södertälje. 18 hakade jag på från söder. närmare 19 var vi i danderyd. vi står och väntar på bussen. den är 10 minuter sen. kanske hinner vi med buss2. det skulle vara 10 minuters skillnad på de. men nix. vi får stå och vänta ytterliggare 20 minuter, fast på en annan buss. då var klockan 20.. haha. vi åt nästan upp allt godis medans vi väntade.

när vi äntligen kom hem till kamilla, så var maten redan klar. gott var det och mätt blev man! bra gjort, kamilla. efter middagen satte vi oss i den nya soffan och kollade lite på beck. lite extra extra och south park. lite zappning sådär. malin vilade ögonen.. haha. bussen hem gick 00.26. myskväll bara vi.

det värsta var på tunnelbanan.. två extremt jobbiga killar. jag hörde att de sa "vi fixar de där två" när de klev på. sen satte de sig bredvid oss och fan vad råpackade de var. så jävla avtändande. när de började fatta att vi FETDISSADE de så började de fortsätta med annat folk i vagnen. ena killen satte sig i knät på en kille och sa, "kyss mig din bögjävel." han tackade nej.

sen skulle de köra "pitt eller pung". gullig lek.. en kille börjar knäppa upp byxorna och drar upp jag-vet-inte-vad. jag börjar blunda. jag ville verkligen inte se hans sak. killarna bredvid börjar gissa vad det är, pitt eller pung. så jävla omoget. sen börjar den andra killen dra ner byxorna och gör string av kallingarna och visar arslet för alla stackars människor. jävligt osexigt.. vafan gör alkohol med folk.

idag har jag och malin sovit, ätit frukost och kollat på ghost whisperer. och rökt ute i regnet. nu sitter jag här med mina glasögon och ser på hål i väggen på TV6. jag är hungrig. har ju bara ätit frukost, som sagt. ja. annars blir det väl bara mer tv ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0