Say it like sugar.

min arbetsdag idag bestod av att gå runt i stinsens centrum, kolla i klädaffärer och dricka en stor latte på wayne's coffee med en söt liten 6månaders baby i knät. det var mysigt.

mer hade jag inte att säga om idag. jag jobbade i 7 timmar konstant, det har regnat, jag pratade med ellen i 1,5 timme i tel, jag fick 150kr i handen, för fika & lunch. och fått höra att jag är en klippa och blivit bjuden på choklad av min nya vän (hon i receptionen.)

dessutom pluggade jag körkorts-teori i receptionen medans baby sov. tänkte fortsätta med den där duktigheten imorgon. har några samtal och ärenden jag måste fixa.. helst imorgon. sen ska jag jobba på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0