The fights, those nights, I pretended it didn't hurt.

vilket skämt! vem trodde att jag skulle klara av att gå upp kl. 7? jag försökte tro på mig själv. jag gick upp.. 11. haha. I'M A FUCKING SUCKER!

ja, jag åt broccolisoppa till frukost/lunch - brunch. sen fick jag åka till djurgården. det blev inget djursholm eller simskola idag. jag, C, A, J och M var på skansen istället.

efter att vi varit inne i regnskogen och akvariumet så började det spöregna. då sprang vi till cafét och åt mellanmål. det var mysigt. och jag fick dagens första kopp kaffe! mums. :) ja, sen gick vi runt där. och klockan 17 slutade jag. kort dag..

jag är hemma.. och har precis ätit middag med mamma. första ölen är slut. ska springa ut och hämta en ny på balkongen. passar på att ta en cigg också. ikväll verkar det vara fest.. lite här och där. väsbypojkarna kommar till stan. paolas pojkvän dr.phil, jonte ska vara någonstans också. jag, kamilla och jonte bestämde ju i somras att vi skulle ta en öl tillsammans. är det den dagen idag?

annars kanske jag borde bli lite tjej:ig nu och börja irra över vad jag ska ha på mig ikväll. men orkar inte riktigt bli helt hyper bara för det. och nu fick jag ett sms av kamilla att hon är på G.. och pojkarna. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0