This is a shitty long friendship.

jag satt på MSN och var bored to hell and back. men så dök chrille upp på msn. han ville snacka och utnyttja mig lite.

de-E-nice. säger:

vet du vad man gör på halloween?


Chrille säger:

näe jag sitter också o funderar på det


de-E-nice. säger:

man sitter i någons hall och dricker vin. hall o vin.


Chrille säger:

haha va rolig du är


de-E-nice. säger:

HAHA

Chrille säger:

fan du finns inte på hitta.se

de-E-nice. säger:

varför söker du mig på hitta?


Chrille säger:

jag tänkte vara helt psyko och skicka ett blombud som tack för hjälpen! men jag insåg efter att ha sökt på roos på hornsgatan att det skulle bli dyrt om jag skulle skicka till alla 6


de-E-nice. säger:

hornsgatan xx


Chrille säger:

X var det alltså


de-E-nice. säger:

mi madre


Chrille säger:

I see


Chrille säger :

men nu är det inget roligt att skicka blombud


Chrille säger:

så jag får hitta på nått annat psyko. det skulle ju vara en touch av stalking och rädsla


de-E-nice. säger:

eller ganska gulligt


Chrille säger:

ja när man tänkte till så skulle det ju blivit ganska gulligt


Chrille säger:

men första känslan skulle nog vara "creepy"


de-E-nice. säger:

nääe.. inte efter vår relation. den är ganska creepy i sig, så det skulle inte vara en big deal


Chrille säger:

haha det har du rätt i


Chrille säger:

jävligt märklig relation


de-E-nice. säger:

haha, kunde inte sagt det bättre själv


Chrille säger:

förmodligen inte
---
jag gillar att vår relation är dryg, enformig, full av skitsnack, elaka kommentarer, sarkasm och helt.. helt underbar. ;) haha, nej fan. jag är fortfarande uttråkad.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0