Would you stand back baby, cause I want to get a better look.

 
stockholm var fint idag.

veckorna går så fort.
tisdag idag, och den är snart redan förbi. om 3 timmar är det onsdag. och onsdag är lill-lördag och sen är det pang boom riktig lördag.. stopp?

ja, arbetsdagen började klockan elva idag. jag mötte C på björn axén på norrlandsgatan. hon satte sig i frisörstolen och klipptes och slingades. jag gick ut med barnvagnen. efter en timmes promenad, gick jag och köpte en takeaway latte och satte mig på norrmalmstorg. solen sken. michaela låg ju bara och sov. helt ok arbetsdag. :)

ja, vid lunchtid så gick jag tillbaka till björn axén där C fick mata michaela. ja. vi hann med en till liten promenad, jag och michaela innan C var klar hos frisören. sen kramades vi hejdå och jag skyndade mig hem för att käka lite lunch.
jag hann knappt svälja maten, innan jag var tvungen att åka iväg igen. men nu åkte jag till vasastan för att hämta det lilla hjärtegullet, isak. vi lekte i lekparken innan vi gick hem och lagade pannkakor tillsammans. vi ritade teckningar och tittade på bolibompa.

nu sitter jag i mitt lilla rum och blev så himla törstig, så sugen på vatten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0