You can get me so easily.

såhär har vårat kök sett ut ett tag.


nu ser vårat kök ut såhär:


syrran kom hit för ett tag sen
, vi gick och handlade massa på ica för morgondagen. vi ska bjuda familjen på fredagsmiddag, a'la tacos. sen ska vi dricka vin i hallen, halloween. :)

jag har ont i halsen. har försökt få bort det med att äta apelsin och dricka två stora koppar te. FYFAN. jag vill inte bli sjuk nu! :( jag ska ju ut i helgen! och jag ska jobba grymt mycket nästa vecka hos min favoritfamilj. vill inte ligga hemma och må dåligt. vill bara inte!

nu ska jag sminka av mig och byta om så jag kan krya ner i min säng och kolla seinfeld med lite godis. (som egentligen är till för imorgon.) hush, don't tell anyone.. love you, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0