You killed the beauty of today.

jag hade en HEMSK mardröm inatt. jag drömde att min mamma & pappa dog i en flygkrasch. jag grät och grät tillsammans med mina syskon. när jag vaknade mådde jag riktigt dåligt och mindes drömmen exakt. jag slog upp drömmens betydelse på internet, och där stod det att den betydde; arv.. okeey?

ja, annars så gick jobbet bra. jag och isak var utelåsta idag igen. hans mamma eller pappa hade låst båda låsen på dörren, jag har bara en nyckel. så vi kom inte in. vi gick ut till lekparken i spöregnet. när vi började frysa gick vi tillbaka. satte oss i trapphuset och väntade på isaks mamma som var på väg med andra nyckeln. haha.
nu är jag hemma och är jättetrött. ska hoppa in i duschen och bli lite varm. man fryser när man blir blöt ute i regn utan regnkläder. imorgon är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0