Break this bittersweet spell you have on me.

bittersweet. idag är det tisdag, och sista september. imorgon börjar oktober. och om tre månader är det nyårsafton och 2009. vafan hände med 2008? STOCKHOLMARNAS ÅR!

tuff dag på jobbet imorse i djursholm. väldigt ansträngande att läsa skvallertidningar och dricka kaffe på morgonen, ensam, i en stor villa. tyck synd om mig.. bu-hu.

ja, sen åkte jag ifrån djursholm! ;) jag åkte hem till söder, svängde in på vivo, gick hem med en kasse och sprang in i köket och började laga pyttipanna. jag var hungrig. efter en timme hemma, var jag ute på stockholms gator igen. nu åkte jag till vasastaden, för att hämta isak på dagis :) niiiis, niiis, ropar han alltid när jag kommer.
vi ritade teckningar tillsammans. haha, isak har ingen handikappad hand, men han ville bara inte hålla den stilla när jag skulle rita, därefter resultatet! ja, sen blev klockan 18.30 och då fick jag åka hem igen. mammas pojkvän håkan är här igen. och jag fick precis kaffe. nu kommer jag aaaldrig kunna somna inatt..

(jag hatar, so you think you can dance. jag hatar!)

nu ska jag byta om till soviskläder, sminka av mig och borsta gaddarna. sen ska jag krypa ner i min nybäddade säng, med nytt lakan och örngott, titta på min egna platt-TV och drömma sött om han jag tänker på ibland. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0