Call me by your last name.

hej!

det roligaste var när jag vaknade imorse
och skulle gå till köket för att hämta dagens första kopp kaffe. då slängde jag en blick i spegeln.. och SKREK. jag hade glömt bort att jag smetat in mig i BUS kvällen innan. jag såg för hemsk ut i ansiktet. såg ut som jag käkat bajs under natten. smink åkte på snabbt!

mötte min syster och stefanie i stan. stefanie är den nya tegelhoran. det enda hon kunde prata om var tegel och jag blev så lycklig att hon äntligen kommit på det. jag saknar att vara tegelhora också. jag älskade tegel.. nu vet jag inte vad jag tycker längre, det var ett tag sen! vi som hade så kul under vintern, december07-mars08.
ja, vi fikade på espresso house vid stureplan, käkade middag på taco bar på kungsgatan. vi skulle gått på bio, men det var inga roliga filmer och sen skulle vi behöva vänta typ 3 timmar, så vi svängde förbi vivo i hornstull och köpte ostbollar, cola, cigg och skvallertidningar och gick hem till mig.

jag älskar horoskop och i mitt oktoberhoroskop stod det att jag ska ge mitt ex en andra chans. haha. ex och ex, men ok. kan jag väl ;)

annars så ska jag väl sminka av mig nu. lägga mig i sängen och äta lite naturgodis och se på CSI som börjar fem i 23. ingen söndagsångest och inga bad feelings för att det är måndag imorgon. easy like a sundaymorning. manic monday?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0