Can't wait 'til I get through this phase, it's killing me.

this ain't how it's supposed to be. jag var nyss ute och mötte malin i årstaberg. vi tog en promenad runt däromkring. satt på en trappa och pratade om vår gamla klass BF3. vi pratade aldrig om nattens bravader. alkohoe var inblandat och känslor som man inte orkar ta såhär dagen efter. men jag tror det är lugnt mellan oss nu..

det är roligt att min mamma tjatar på mig att jag ska gå och lägga mig, så jag kan komma upp i tid imorgon. för hon vill köpa nya svarta jeans till mig. brukar det inte vara tvärtom? att det är dottern som tjatar på mamman att få ett par nya jeans?

annars så ska jag på dop i djursholm imorgon. michaela ska döpas. sen ska jag jobba, klockan 15-19.
jag tycker verkligen, verkligen om den familjen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0