Don't wanna fall asleep, cause I'd miss you, babe.

and i don't wanna miss a thing. petra ringde mig igårkväll och bokade ett möte på MSN klockan 15.00 idag. idag klockan 15.00 möttes vi på MSN och pratade. efter en timme var hon tvungen att gå. (petra befinner sig i thailand och kommer befinna sig där tills 1 december. saknar henne!) då blev jag ledsen. jag har varit ledsen sedan dess.

min lillasyster kom förbi efter 16. hon hade då varit och gjort sin första tatuering. som hon fick i arton års present. förra året, 25 oktober. jag är inte så stort fan av såna tatueringar. well, den är snygg och så. men jag skulle aldrig sätta en sån sak på min kropp. den är för stor och för mycket färg. men det är ju konstaterat att min syster har andra intressen och en annan smak än vad jag har.

vi var på sjukhuset idag igen och hälsade på. då var albins morbröder där också. han har två fastrar och två morbröder. det är gulligt. jag fick idag hålla honom. han är så tiny! och så råkade jag ha på mig min storebrors tröja. hans fred perry tröja. han upptäckte det. han ska få tillbaka den.. snart..

imorgonbitti ska jag tydligen få en 26tums plattTV i mitt rum. man tackar & tar emot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0