I don't care what they say. I'm in love with you.

hejdudärsomläser. jag gick upp 06 idag. aldrig mer igen, snälla! satte mig på ett fullsmockat tåg och åkte till östra station. jag sprang till tåget - det var en första. haha. jag springer aldrig till bussar, tåg eller whatever. när jag kom till huset i djursholm, var det ingen hemma. men 2 minuter senare kom mamman och minstingen michaela.
 
mamma C skulle iväg och spela tennis, så vi åker tillsammans till tennisklubben, och sedan går jag och michaela på promenad. michaela somnar på en gång i sin vagn, och jag går på en timmes powerwalk runtomkring i djursholm. klockan elva igen möttes vi utanför tennisklubben. klockan tolv slutade jag, och gick till roslagsbanan.

påvägen hem höll jag på att avlida av mensvärk. jag höll på att börja gråta för det gjorde så ont. när jag kom hem blev jag arg för det gjorde så ont. jag försökte äta lite mat och svalde två ipren och sen var det kört. jag somnade. utmattad av smärta.

vid klockan 15, var det bara att ge sig av hemifrån igen. jag tog bussen till vasastan, och gick till dagiset och hämtade isak och snuttefilten. jag var några minuter sen, men det gjorde visst inget. efter projektet att hämta vagnen i dagisets förråd, så gick jag och isak hem. jag höll på att kissa på mig, så vi struntade i att gå till lekparken.

jag var hemma 18.30 och då gick jag och min syster till ica och köpte grillad kyckling till middag. daim, lantchips och en B&J glass. nu har vi svullat och jag har tyckt synd om mig själv tillräckligt för idag och resten av veckan. kom nyss ut från duschen. nu är jag fräsch. nu kan jag avsluta dagen! :)

ps. jag tycker inte om de som ringer från dolt nummer. jag svarar inte då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0