Little by little you fade while I fall apart.

ja, den här dagen började med att malin smsade, så jag vaknade. det var väl tur det, för hon skulle komma hem till mig på morgonkvisten. ja, vid 09 typ. jag mötte henne utanför vid korsnignen, vi gick och handlade mjölk. malin skulle egentligen ha druckit oboy till frukost hos mig. men det blev juice istället. jag drack mitt kaffe.

sedan for vi iväg till skärholmen. där shoppade vi skor tillsammans. jag köpte dessa darlings. och så köpte jag en ny t-shirt/klänning på cubus. har inte testat den än.. snart så. haha. och sen lite andra småsaker. ett blått sidenband till lilla grodan. hihi. mamma och jag ska åka till sjukhuset idag igen. men nu med en flaska vin till mamma christin.

när vi sprang omkring där och letade efter en jacka till malin fick jag ett mms. det var ännu en bild på min brorson. han heter albin. såhär såg det ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0