Looking at the road..

..and no matter what i say or do, the road leads back to you.

hela den här fredagen började med att jag blev väckt tjugo i åtta av mamma som frågar; "är du påklädd?" mammas pojkvän kom på frukost vid åtta. och ytterliggare en halvtimme senare kom tv-killen. han installerade två till tvapparater i vårt hem. vi äger en tvåa. vi har tre plasmatv:n.

sen åkte jag till djursholm. träffade tre av mina favoritbarn. där hade michaela på sig klänningen jag gav henne, när hon döptes i söndags. den passade henne perfekt. hon var så fin i den. :)
ja, vi hann inte med så mycket hemma i villan.
vi lekte bara att vi satt på ett flygplan på väg till frankrike. och sen fick vi packa badväskan för alexandra skulle iväg på simskola. vi packade in oss i bilen och åkte. jag och alexandra fick klara oss själva i badhuset, eftersom mamma C och de två andra barnen skulle åka iväg och handla. men det gick bra. alexandra var jätteduktig!

efter jobbet åkte jag hem, pratade med malin i telefon. och det blev tal om att gå på bio. så jag tog mig bara hem, slängde i mig lite käk, bytte lite kläder och satte mig på tåget igen. nu, söder om stan. vi, malin, jossan, sofia och jag, möttes i skärholmen och tog bussen till heron. E.M.D var där och signade autografer.

haha. jag tyckte mest synd om danny. alla tjejer slet och drog i honom - han såg mest besvärad ut. men vi tre låtsades inte om de och köpte våra biobiljetter istället. vi såg på patrik 1,5. den var värd att se. vi sa hejdå på bussen, och nu är jag hemma. party on sundaynight istället.

jag dricker min öl och skriver min blogg, och ska kolla på tv.nu och se om det finns något värt att se.. måste ju använda min nya TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0