Move a step closer you know that i want you.

dreams can come true. woho. jag hann med mycket idag! :) pallrade mig upp ur sängen redan vid halv tie. gick ner i tvättstugan och tvättade fyra maskiner. bar upp allt och lade det i sina lådor och garderober. stegade iväg till ica och handlade mat och dricka till kvällens festligheter. gick hem och bytte om.

tog bussen till fridhemsplan där jag mötte min lillasyster. gick in på åhléns och tittade och tog på massa bebiskläder. hittade presenter till mamma. plusade på mig med några fina pennor och ett block till mig själv. pussades hejdå med syster efter en cigg och hoppade på bussen och tog mig till stora essingen. där jag hämtade frida på fritids. klockan 16 började min arbetsdag.

18.45 var jag hemma igen. då firades mamma av, pappa, jonas, lisa, christin, ulrika och rita. vi åt middag i vardagsrummet. åt tårta till efterrätt. efterrätt nummer två var en, två cigaretter. skådade en råtta på gatan.. ush.

när jag står och diskar för sjutteelfte gången idag, kommer grannarna christine och mammas barndomskompis tjolle. det blev att sätta på mera kaffe. och självklart ännu mera disk för mig. nu ska jag och syster min kolla på sunes sommar. eller jag ska somna i min säng. imorgon ska jag tvinga upp mig själv vid, 06. tåget går 07.40. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0