Stay with me. Don't fall asleep, to soon..

..the angels can wait for a moment.

det är strax 3 timmar kvar av denna söndag. som aldrig mer kommer komma tillbaka. vad har jag kvar att göra idag? och vad har jag gjort?

jag har idag stressat. ovanligt. jag försökte gå upp tidigt för att ge mamma kaffe. men hon var ju uppe mycket tidigare än mig ändå. sådär sket det sig. vi skulle åkt ut på staden för att handla. men jag ville/orkade inte. istället har jag haft lite småångest över att åka till jobbet. var nervös hela vägen dit. men sen gick ju allt jättebra iaf.

dop, släktträff, massa barn, rosa prinsesstårtor, allt rosa, rabarbersaft/champange, lek, film, fin söndagsmiddag i djursholm. åka hem. helt fin dag. kommer hem och finner mamma & H i vardagsrummet. orkar inte med dessa två. jag blir neggo när de är tillsammans i min närhet. helt onödigt - jag vet. men det blir bara så.

kollade nyss på "hål i väggen" och åt en tortillawrap. nu ska jag ut för att röka och planera lite inför morgondagen; tvättstugan kl.10-13. ica någongång därimellan och shoppa lite loka/läsk, lök och grädde. juste, det är för att mamma fyller år imorgon. och sen måste jag nog ta mig till västermalmsgallerian för att köpa en present.

efter shopppingen, måste jag åka till jobbet. direkt efter jobbet, ska jag åka hem för att möta släktingar och mammas kompisar. det är öppet hus. herregud, på tisdag börjar jag 8.30 i djursholm. jag kommer vara trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0