Because you use me and I like it.

albin var jätteglad när vi gick omkring i alla tjejaffärer i täby centrum igår. han glider omkring i sin vagn, (pimp his stroller!) som en liten latmask medans man slavar för honom. men när man får det där leendet, alla pussar och gos, så är det värt det. ♥

middagen åts på coffee corner, då sov abbi. systembolaget och sedan traskade vi hem. vi hann sitta i solen en stund, medans vi väntade på storebror. fast det var lite lagom blåsigt och albin behövde byta blöja, så vi gick hem. bara en stund senare kom albins pappa - och vilket leende de båda fick. så gulligt! :)
lisa och jag hade bestämt att vi skulle gå och handla mat, när albin blivit hämtad. men vi var så otroligt trötta. jag hade bara sovit 3 timmar när albin lämnades hos oss på morgonen. lisa fick ta en powernap när albin sov på morgonkvisten. jag drack kaffe istället. men iaf, så vid 19-snåret traskade vi hem till kristin och drack vino. as you know.
men det blev en tidig kväll. vi var hemma lite innan 23. och denna natt behövde jag sömn. för imorse kom albin igen! ja, och sen åkte vi på äventyr. hela vägen till farsta. för farmor ville gosa med abbi. 10 timmar senare träffade vi upp albins pappa i danderyd igen. han fick mig att gå och handla en coca cola till honom. för mina pengar. kände mig lite manipulerad. "men då tar jag med abbi!" sa jag och gick. haha.
egentligen orkade vi inte. men jag och syrran blev avsläppta utanför ica. för vi behövde handla mat. och övertröttheten gjorde oss jätteflamsiga. så med tunga kassar, flabba vi hos hela vägen hem. plus att jag insåg att påsken har kommit och gått och jag har inte druckit påskmust.. så vi köpte. det var också tungt.

det känns inte som fredag. och jag är jättetrött. kommer det vara soligt imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0